Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

fel på min ipod mini

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej jag skulle behöva hjälp ! fick en ipod i julklapp men när jag skulle lyssna på den kom "äpplet " upp men sen så visade displayen en mapp och en skylt med ett utropstecken på. någon som vet vad felet är?
tack på förhand
MVH
/Alexander
creedtheone@hotmail.com

Hade det felet igår när jag hjälpte syster med sin iPod. Använd skivan som du fick med förpackningen. Om du ska ladda ner någon updater (står isåfall) så gör det och installera sedan. Därefter är det bara att synca med iTunes... (minns inte riktigt hur det var jag gjorde, men jag fick igång den till slut och syster var glad)...

funkar inte

nja du det funka inte så bra!
det verkar som att det saknas en programvara i poden. och hur får man in en programvara i ipoden?

det funka när jag packa upp den men efter det så funka det inte !

Ursprungligen av wisell:

nja du det funka inte så bra!
det verkar som att det saknas en programvara i poden. och hur får man in en programvara i ipoden?

det funka när jag packa upp den men efter det så funka det inte !

If I'm understanding you correctly, you need to connect your mini to the computer and iTunes should install the latest firmware automatically for you when you sync. Have you gone through the registration process, yet? I think mine updated the firmware during the registration and new setup process.

1
Bevaka tråden