Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

uppdatera från 4.6 till 4.7, på XP

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-12-28 12:51

Hej!

Tänkte höra om det bara är att installera 4.7:an över 4.6:an utan att först avinstallera?!
Det är ju ingen direkt uppdatering man laddar ner utan ett nytt fullprogram.

Sen har jag läst att det finns buggar i 4.7 med XP,.. Skiva i spelaren, uppstart, osv.

Kankse inte lönt att uppdatera?!

/månz

Ursprungligen av manz:

Hej!

Tänkte höra om det bara är att installera 4.7:an över 4.6:an utan att först avinstallera?!
Det är ju ingen direkt uppdatering man laddar ner utan ett nytt fullprogram.

Sen har jag läst att det finns buggar i 4.7 med XP,.. Skiva i spelaren, uppstart, osv.

Kankse inte lönt att uppdatera?!

/månz

Just update via iTunes updater. I use 4.7 with XP and have had no problems, so far.

• Medlem
  • 2004-12-28 17:01
Ursprungligen av didier:

Just update via iTunes updater. I use 4.7 with XP and have had no problems, so far.

Använder man 'Sök efter iTunes-uppdateringar' i menyn 'Hjälp' så kommer man bara till Apples hemsida där man får möjligheten att ladda ner en ny fullversion av 4.7, ingen liten uppdateringsfil.

Men det skrivs ju att folk har problem med uppstart av iTunes när man har CD-skiva i spelaren,.. Kan detta bekräftas?

/månz

• Medlem
  • 2004-12-30 13:35

ett försök till.

Ursprungligen av manz:

Men det skrivs ju att folk har problem med uppstart av iTunes när man har CD-skiva i spelaren,.. Kan detta bekräftas?

/månz

Hmmm....had nothing like that happen with mine...:confused:

Jag har problem med att iTunes tar väldigt lång tid att starta med cd i spelaren, på min windowsburk. På macen är det inga problem.

Men utan cd i spelaren har jag inga problem.

Mvh Olof

1
Bevaka tråden