Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ta bort låtar

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

när man tar bort en spellista så försvinner inte låtarna i spellistan från biblioteket, hur gör jag så att de tas bort när man tar bort spellistan, för det är ganska jobbigt och leta upp låtarna manuellt och ta bort de

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-01-01 16:07
Ursprungligen av haitek:

när man tar bort en spellista så försvinner inte låtarna i spellistan från biblioteket, hur gör jag så att de tas bort när man tar bort spellistan, för det är ganska jobbigt och leta upp låtarna manuellt och ta bort de

jag skulle tro att du får ladda upp med mackor och termos och sitta en hel eftermiddag och radera låtarna från biblioteket först faktiskt. stackare.

Ursprungligen av erik:

jag skulle tro att du får ladda upp med mackor och termos och sitta en hel eftermiddag och radera låtarna från biblioteket först faktiskt. stackare.

ok, jag tycker att itunes är väldigt krånglig o dumt designad

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-01-01 16:17
Ursprungligen av haitek:

ok, jag tycker att itunes är väldigt krånglig o dumt designad

jag tycker faktiskt programmet är riktigt lätt och smidigt... men å andra sidan gör jag inte egna playlists, bortsett från on-the-go:s, så jag har väl inte riktigt samma problem.

• Oregistrerad
  • 2005-01-01 18:06

hrm, det finns en sökfunktion, bara att söka upp låtarna, tar inte alls lång tid.

• Medlem
  • 2005-01-01 23:09

Jodå det går alldeles utmärkt att ta bort en spellista och dess innehåll.

alt + delete tar bort spellistan _och_ låtarna från biblioteket (iaf på Mac). Kan vara någon annan tangentkombination på pc (ctrl +delete har jag för mig).

Man kan ta bort valda låtar i spellistorna på samma sätt.

• Medlem
  • Torsby
  • 2005-01-02 12:02
Ursprungligen av SV O:

Jodå det går alldeles utmärkt att ta bort en spellista och dess innehåll.

alt + delete tar bort spellistan _och_ låtarna från biblioteket (iaf på Mac). Kan vara någon annan tangentkombination på pc (ctrl +delete har jag för mig).

Man kan ta bort valda låtar i spellistorna på samma sätt.

Tack för det tipset! Det har jag letat efter!

1
Bevaka tråden