Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mjukvara till iPod mini liknande Anapod?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag undrar ifall det finns någon mjukvara till sin iPod Mini som använder sig av ett explorer interface liknande det Anapod använder sig av. Anapod är ju dock ett shareware och jag är för snål för att lägga ut pengar på sådant :rolleyes:.

Då undrar jag om det finns mjukvara liknande Anapod gratis? Kanske något annat smidigt program. iTunes och Ephpod har jag redan testat och dessa gillar jag inte!

Tacksam för svar.

EDIT: Jag har hittat en del program som motsvarar det jag förväntar mig, XPlay är ett utav dem. Men ALLA "Drag-n-drop"-applikationer till iPod är Shareware. Ingen som vet något gratis?

• Medlem
  • Torsby
  • 2005-01-05 08:17

Nja, att kalla Anapod för shareware är ju lite galet. De har ju en s.k. trial version (som inte har alla funktioner) och en betalversion. Och om du gillar programmet och dess funktioner så finns det ju inget bättre läge att köpa än nu när dollarn är så låg. Man får ju programmet inkl. livstids uppdateringar för ungefär samma pris som en ny cd-skiva (ca 175:-).

Fast för att svara på din fråga så har jag inte sett att det ska finnas nåt annat program som använder explorer interface.

Trialversioner är jag inte mycket för alls, de ger inte en hel bild av hur programmet verkligen fungerar. Jag ska leta runt lite till för att se om jag hittar något.

Det är väl inte värre än att man får köpa Anapod, men nu i WoW-tider så går det inte för sig, fattig student som man är

Tack för svaret!

Förresten, tror ni att någon som är haj på kodning skulle kunna knepa ihop ett sådant program för en billig peng?

• Medlem
  • Täby
  • 2005-01-05 09:33
Ursprungligen av Rillerou:

Förresten, tror ni att någon som är haj på kodning skulle kunna knepa ihop ett sådant program för en billig peng?

Inte billigare än vad det kostar att köpa en licens till anapod... för övrigt ett jäkligt bra program om man använder PC... annars tycker jag iTunes är att föredra... men endast till mac... på PC e det så sjukt segt.

• Oregistrerad
  • 2005-01-05 13:38

prova vpod väldigt bra program som funkar riktigt bra, http://www.vonnieda.org/vPod/

Ursprungligen av plurrnet:

prova vpod väldigt bra program som funkar riktigt bra, http://www.vonnieda.org/vPod/

Tack som fasiken för tipset! Inte riktigt vad jag är ute efter men det ser ut att klå iTunes och det är framför allt gratis

Jag laddar ner och testar!

Återkommer med svar om vad jag tycker.

1
Bevaka tråden