Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Alternativ till mjukvara.

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

God kväll.

Har en liten fundering.

Går till en bekant då och då, och host. Tankar lite smått&gott, (absolute aldrig mp3...)
Och för över lite saker.
Men,
Nu lägger jag ju bara över mapparna och använder 'podden' som en portabel hårddisk.
Om man vill lägga över musik, och även lyssna, så använder jag ju t.ex. iTunes hemma. om man inte vill installera någon mjukvara för att föra över låtar ?

Går det ?

Någon som förstår min fråga ?
Kanske lite dåligt formulerat..

Mvh Johan

  • Oregistrerad
  • 2005-01-07 23:51
Ursprungligen av Vision_of_Genesis:

God kväll.

Har en liten fundering.

Går till en bekant då och då, och host. Tankar lite smått&gott, (absolute aldrig mp3...)
Och för över lite saker.
Men,
Nu lägger jag ju bara över mapparna och använder 'podden' som en portabel hårddisk.
Om man vill lägga över musik, och även lyssna, så använder jag ju t.ex. iTunes hemma. om man inte vill installera någon mjukvara för att föra över låtar ?

Går det ?

Någon som förstår min fråga ?
Kanske lite dåligt formulerat..

Mvh Johan

Jag tror du måste använda iTunes för att kunna lyssna på "absolute aldrig mp3"

http://ipodsoft.com/softwaredetail.aspx?sid=7#moreinfo

prova. det här programmet slänger du bara in på valfri plats i podden och kör därifrån.

edit: såg tyvärr att det enbart gick att spela samt exportera "ditt egna bands" låtar från iPoden till din kompis dator. tyvärr. vet inte vilket annat program som kan funka för tillfället.

1
Bevaka tråden