Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur får jag musik.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Detta kanske låter som om jag är dum eller nåt men jag frågar i alla fall. jag fick min ipod idag och nu vill jag ha in musik på den. Måste man ha Itune installerat för att få in musik? Är det bara att öppna "hårdisken" i den här datorn och lägga in dom eller?
mvh jokke

• Oregistrerad
  • 2005-01-11 00:04
Ursprungligen av jokke9k:

Detta kanske låter som om jag är dum eller nåt men jag frågar i alla fall. jag fick min ipod idag och nu vill jag ha in musik på den. Måste man ha Itune installerat för att få in musik? Är det bara att öppna "hårdisken" i den här datorn och lägga in dom eller?
mvh jokke

Det går inte att bara "dra" över musiken till podden utan något som helst program...du måste ha något program för det som t.ex. itunes(som medföljer) men om man tycker det är kasst så finns det nån plugin till winamp som heter
ml_ipod . Har hört att det finns andra program där man bara drar över filerna....men eftersom att jag använder mac så är jag inte så bekant med dessa.

PS.Det finns en bra sök funktion på det här forumet som du kan använda så hittar du nog de mesta svaren.DS

Hoppas inte att jag är ute och cyklar men det är väl möjligt att utan problem lägga in musik från DC i sin Ipod???

Jag antar att du redan har albumet på skiva, men inte orken att rippa ner alla låtar till din dator.. ellerhur?

Ja, det är bara att lägga in i iTunes och föra över.

1
Bevaka tråden