Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod.se - Tröjan

Tråden skapades och har fått 94 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2005-01-25 14:58

Sugen man blev på en Mac nu när du visa tröjjan Synd bara att dom är så dyra för så pass "lite" prestanda

  • Oregistrerad
  • 2005-01-25 15:39
Ursprungligen av Mute:

Sugen man blev på en Mac nu när du visa tröjjan Synd bara att dom är så dyra för så pass "lite" prestanda

Det beror ju helt på vad för slags prestanda man vill ha. Ska man spela spel som Call of Duty så kanske det inte räcker så långt. Men det flesta använder ju mac pga av Mac OS X.

Ursprungligen av Mute:

Sugen man blev på en Mac nu när du visa tröjjan Synd bara att dom är så dyra för så pass "lite" prestanda

förblindas inte av Mhz, kolla bara på AMD (A64 3500+ ligger "bara" på 2200 Mhz)

och dyr är dom inte längre:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/91306/wo/IE5KDsxpjvR92muxvQz10rSh178/0.0.11.1.0.6.21.1.2.1.0.0.0.1.0

  • Oregistrerad
  • 2005-01-25 17:55
Ursprungligen av C.Matsson:

förblindas inte av Mhz, kolla bara på AMD (A64 3500+ ligger "bara" på 2200 Mhz)

och dyr är dom inte längre:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/91306/wo/IE5KDsxpjvR92muxvQz10rSh178/0.0.11.1.0.6.21.1.2.1.0.0.0.1.0

Precis som C.Matsson sade så ska du inte tro att de är kassa och dåliga för att deras klockfrekvens inte är lika hög som på någon annan PC..
Nu blev det visst lite OT, det här handlade ju om våran iPod.se tröja.

  • Oregistrerad
  • 2005-01-27 23:06

Alla som är med att ta tag i detta utan hjälp från ledningen hör av er så kanske vi kansk fixa det för att sedan tala med Björnis

//C

  • Oregistrerad
  • 2005-01-27 23:10
Ursprungligen av Archduk3:

Alla som är med att ta tag i detta utan hjälp från ledningen hör av er så kanske vi kansk fixa det för att sedan tala med Björnis

//C

Jag är med ifall det var en t-shirt, är det en munktröja så tror jag att jag avstår.

  • Oregistrerad
  • 2005-01-27 23:24
Ursprungligen av pite_jacke:

Jag är med ifall det var en t-shirt, är det en munktröja så tror jag att jag avstår.

Vi börjar att sikta på T-shirt.

//C

  • Oregistrerad
  • 2005-01-27 23:27
Ursprungligen av Archduk3:

Vi börjar att sikta på T-shirt.

//C

Låter bra!

  • Oregistrerad
  • 2005-01-29 14:38
Ursprungligen av pite_jacke:

Låter bra!

Verkar som det just nu bara är du och jag som har intresset.

//C

nu ska jag sluta massproducera..

skulle personligen aldrig ha en sån tröjja på mig!
men dom där var riktigt snygga!

C.Matssons förslag är grymma.
förutom den här sista med många färger.

Annars så är den med en stor iPod på hela en solklar vinnare.

denna ska inte tas seriöst (om man inte jättegärna vill), gjorde den bara för sakens skull.

  • Medlem
  • 2005-01-20 18:00

Sluta citera med bilder?
Gillar den med flera iPods på, kanske att den allra största skulle tas bort och enbart de många och små...

  • Oregistrerad
  • 2005-01-20 18:16
Ursprungligen av 8fps:

Sluta citera med bilder?
Gillar den med flera iPods på, kanske att den allra största skulle tas bort och enbart de många och små...

Jo det tror jag oxå skulle kunna va en snygg variant

jag och flickvännen kom fram till denna variant, själv skulle jag välja den som förstahandsval.
(ursäkta om färgerna är helt galna, ty jag sitter med en laptop från 1997. men det är lätt att justera senare)

  • Oregistrerad
  • 2005-01-20 20:49

Snygga! Men jag tycker själv att den Med en stor och massa små Ipods på var snyggasr.

polisversionen va juh grymmast... många forummedlemmar skulle klä i den, dom är väldigt agressiva mot anda mp3spelare och folk som äger dom

Skummis:

För övrigt så måste C.Matsson vara forumets kreativaste medlem, 7 inlägg och 5 av dom med förslag till tröjan.
En eloge för seriösa medlemmar.

  • Oregistrerad
  • 2005-01-20 23:13
Ursprungligen av minipod:

Skummis:

För övrigt så måste C.Matsson vara forumets kreativaste medlem, 7 inlägg och 5 av dom med förslag till tröjan.
En eloge för seriösa medlemmar.

Håller med!
Jävligt snygga t-shirts! Gillar den vita med flera små iPods på, och den vita med den stora iPoden på.
/Jakob

"Du har en mp3-spelare, jag har en iPod"

Är klockren.
Archi kan väl samla ihop förslagen, göra en ny tråd, en omröstningstråd?

Bjööööööörnström?

  • Oregistrerad
  • 2005-01-21 17:22
Ursprungligen av minipod:

"Du har en mp3-spelare, jag har en iPod"

Är klockren.
Archi kan väl samla ihop förslagen, göra en ny tråd, en omröstningstråd?

Bjööööööörnström?

Jag lovar att göra detta. Så fort Björnström sagt ok.

Och tack för responsen på sloganen ibland får jag bre idéer

//C

  • Oregistrerad
  • 2005-01-21 23:59

Undrar vilket pris en sådan här tröja kommer få...
hoppas bara att den inte blir alldeles för dyr så att ingen köper den.
Jag ska iaf köpa en ifall det inte går över typ 300kr...fast det kanske den gör.

  • Oregistrerad
  • 2005-01-22 00:05
Ursprungligen av pite_jacke:

Undrar vilket pris en sådan här tröja kommer få...
hoppas bara att den inte blir alldeles för dyr så att ingen köper den.
Jag ska iaf köpa en ifall det inte går över typ 300kr...fast det kanske den gör.

Hm. Trycket kan nog bli dyrt. Men. Räkna melan 500 och 1000 på trycket sedan ungefär 60 per tröja. Så delar du det på hur många du tror köper.

Men jag hoppas att det kanske blir 200 per tröja. Sedan 25 kronor till Siten som minst. Så 225-250.

är min gissning

//C

  • Oregistrerad
  • 2005-01-22 01:44
Ursprungligen av Archduk3:

Hm. Trycket kan nog bli dyrt. Men. Räkna melan 500 och 1000 på trycket sedan ungefär 60 per tröja. Så delar du det på hur många du tror köper.

Men jag hoppas att det kanske blir 200 per tröja. Sedan 25 kronor till Siten som minst. Så 225-250.

är min gissning

//C

Ja är det ett sådant pris så är det ju bra.
Det känns som ganska mkt pengar om man ska betala mer än 300kr för en t-shirt, som kanske inte håller mer än 2 år om den används normalt.

blir det nån andra vers eller?

jag tycker det ska vara en munktröja det är softare... men inte vit svart munkträöja dock blir trycket svåret då... hmmm okej vit t-shirt men slogan ska man ha tycker jag..., vad bara... jag ska fundera på det...... förslag!:

"Det är inte en mp3 spelare det är en livstil"
"XXX timmars musik i snygg förpackning"
"batteriet kommer att paja efter garantin är ute men skit samma det är en ipod"

"iPod, uSuck"
tipsade en kamrat om, ganska fyndigt tycker jag.

  • Oregistrerad
  • 2005-01-24 16:43

Hmm hur blir det med den här tröjan egentligen, undrar om "Archduk3" har fått något svar av "Björnström"

  • Oregistrerad
  • 2005-01-24 23:31

iPod, do you?

eller kanske:

iPod

do you?

Bevaka tråden