Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sälja studentlicens?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-07-03 17:10

Jag har Office 2001, som jag köpte under studentlicens. Nu har min arbetsgivare en licens på Office X, en licens som täcker även mig.

Nu undrar jag huruvida jag har rätt att sälja min studentlicens (givetvis till en annan student), eller vad som gäller? Jag har inte tillgång till mina licenspapper här och kan således ej se efter.

Vet någon?

Vänligen, Ylan

Vet inte om jag fick några såna licenspapper när jag köpte Office X med studentlicens. Men jag kan ju kolla runt lite i lådorna efter eventuella såna licenspapper.

Men, kan du inte skicka ett mejl eller ringa Micro$oft och höra med dem vad som gäller?

På min kartong har det bara placerats ett klistermärke som det står "Utbildningsversion" på. Men som sagt, jag letar efter papprerna och återkommer om jag hittar dem. Ta kontakt med M$, de skall ju förhoppningsvis veta vad som gäller

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-07-03 17:24

Skall så göra. Du behöver ju inte slita ihjäl dig för min skull, jag tänkte bara om någon visste hur det ligger till.

Vänligen, Ylan

1
Bevaka tråden