Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod Movie!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

la cie har släppt följande mediauppspelare - med HDMI ut..:

http://www.lacie.com/products/product.htm?pid=10481

tänk tanken - den är lika stor som iPod. det måste vara relativt enkelt för apple att implementera detta på ipod'en!? då har man ju en riktig killer. ta med iPod Movie 100 GB - plugga in HDMI i polarens projektor - voíla. :eek:

Den va inte snygg iallafall ^^ .

jag tror säkert att Apple skulle kunna skapa en iPod Movie 100 gb, frågan är inte om det går, frågan är om det lönar sig, vad skulle en sån kosta då?
Runt 8 tusen skulle jag gissa på, vet inte om det är fler än de Mac frälsta och de riktigt rika och onödigt konsumerande som skulle vilja/ha råd med en sån spelare.

nä - snygg var den inte...men det visar ju vart vi är på väg...

visst - det blir nog dyrt. men å andra sidan - när en ipod movie lanseras kommer ju ipod photo vara "standard" för 3-4000 kronor - då ersätter ipod movie "photo'n". fast sen kan man fråga sig hur "relevant" det är :rolleyes:

• Medlem
  • 2005-01-14 17:27

Nje, funkar inte riktigt. Men hur vet du att den har HDMI? För det hittar jag inte i specen...

här är en bild:

• Medlem
  • Täby
  • 2005-01-17 14:54

F*N om Apple släpper en iPod movie så blir jag ju tvungen att uppgradera... IGEN!

• Oregistrerad
  • 2005-01-17 18:08
Ursprungligen av kainen:

F*N om Apple släpper en iPod movie så blir jag ju tvungen att uppgradera... IGEN!

Jag med

//C

Det är den jag har väntat på! Ännu bättre vore det om det gick att spela filmen direkt i iPoden! Att kunna föra över bilder från media readern till ipoden så att man sedan kan kolla på dem direkt vore underbart om det gick! Ser fram emot nästa iPod som kommer! Jag vill uppgradera!!!

Den var snygg ju!

1
Bevaka tråden