Jag har ägt ett par The Plug, med tillbehöret Pro EarTip vilket är värt att köpa om du köper lurarna, men sålde dem nyligen. I början gillade jag ljudet de gav, då tillsammans med en annan mp3spelare var originallurar var helkassa och gav mig skavsår. Då kändes The Plug som sagt helrätt! Men sen köpte jag min iPod mini och upptäckte att de inte alls gav en rättvis ljudbild och övergick till Apples originallurar, där hörde man trots allt andra saker än de djupa tonerna.
Så nu har jag levt utan The Plug i två månader och är mkt mer nöjd mer originallurarna än The Plug, beror iofs vad man lyssnar på, techno och liknande är nästan som gjutet för The Plug, medan "skönsång" passa originallurarna bättre.
Så jag skulle råda dig till, om du inte enbart lyssnar på techno, att se dig om efter andra lurar. Sonys MDR EX71-SL har fått bra kritik och jag ska nog själv slå till på dem, alternativt ett par lurar från Audio-Tecnika (stavning?). Har inte bestämt mig än om jag vill ha pluggar eller vanliga snäckor...