Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ny version av applelurarna

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jag fick ju min i går, så det låter ju som samma problem som mina...

Jag fick min ipod photo för 3 veckor sen och det är dom nya lurarna som medföljer. Otroligt nog gick dom paj efter två dagar och jag fick nya. Känns som den högra luraren på dom nya lurarna redan är också spräckt:S
Annars är det samma ljud på dom nya som det var på lurarna jag fick med min mini jag köpte i augusti förra året.

Konstigt det här med höger hörlur... Mina gick också sönder, basen i högra hörluren pajade. Och samma med flickvännens.. Måste ju va tillverkningsfel på dem.

Jaa kvaliten är ju helt hemskt. Verkar som om mitt andra par också håller på att paja trots att jag kör på eq-mode Jazz som inte tar så basen så jätte mycket. Skärpning apple:(

Tja!
Som "homeboy87" säger så stämmer det att man nu får de nya lurarna. Det jag tycker är konstigt är varför apple inte gör nått åt ljudet, utan de uppdaterar sladden? Sedan måste jag tillägga att det är en smart sak de tillfört de nya lurarna... men BÄTTRE LJUD och framför allt KVALITE vill vi ha. Spelare för 3000:- borde ha bättre lurar.

Bevaka tråden