Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Funderingar...

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-01-24 18:40

1. Laddade ni er iPod på något speciellt sätt första gången? Kunde inte läsa något mo något sådant i boken.

2. Fick med en extra sladd med svenskt uttag, den strömförsörjaren som låg i lådan var ej för svenskt bruk, tyder detta på att min iPod är "amerikanare"?

3. Går jag in under menyn "om" så står det fortfarande 37gb av 37gb tillgängliga trots att jag lagt in flera gb, något fel?

  • Oregistrerad
  • 2005-01-24 23:44
Ursprungligen av Rolv:

1. Laddade ni er iPod på något speciellt sätt första gången? Kunde inte läsa något mo något sådant i boken.

2. Fick med en extra sladd med svenskt uttag, den strömförsörjaren som låg i lådan var ej för svenskt bruk, tyder detta på att min iPod är "amerikanare"?

3. Går jag in under menyn "om" så står det fortfarande 37gb av 37gb tillgängliga trots att jag lagt in flera gb, något fel?

1. Jag laddade bara den tills att det stod att batteriet var fulladdat dvs. 4 timmar.

2.Låter lite skumt, har du köpt den i USA eller från Ebay eller har du beställt den från Apple.se(eller i någon butik i sverige)? Annars får du väl ringa till Apple på nr:0771 199 519 och be om en Svensk.

3.Konstigt på min är det då inte så...

  • Medlem
  • 2005-01-25 16:35

Om du inte använder Itunes att lägga in filer (låtar) så kan det tänkas att ipoden in känner av att hdn, är anvädn

  • Medlem
  • 2005-01-25 17:14

Nej köpte den på priskrig.se. Använder i Tunes, dock ej det senaste.

1
Bevaka tråden