Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bugg i knappljudet?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-01-28 13:21

Knappljudet under inställningar ändras alltid automatsikt tillbaka sig själv till högtalare efter att jag ställt in till hörlurar. Går det att fixa? Jag har nya uppdateringen, naturligtvis, där denna funktion kom till. Det verkar vara en bugg - eller är det bara i min iPod mini?

Sannolikt har denna fråga varit uppe tidigare - beklagar i så fall och ber någon hjälpsam människa dirigera mig till rätt tråd.

Fabian

Ursprungligen av Fabian:

Knappljudet under inställningar ändras alltid automatsikt tillbaka sig själv till högtalare efter att jag ställt in till hörlurar. Går det att fixa? Jag har nya uppdateringen, naturligtvis, där denna funktion kom till. Det verkar vara en bugg - eller är det bara i min iPod mini?

Sannolikt har denna fråga varit uppe tidigare - beklagar i så fall och ber någon hjälpsam människa dirigera mig till rätt tråd.

Fabian

Är en bugg i den senaste uppdateringen (1.2) som gör att det blir så. Dock dyker det bara upp efter att iPoden har varit i deepsleep.

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-01-29 01:35
Ursprungligen av Homerjs:

Är en bugg i den senaste uppdateringen (1.2) som gör att det blir så. Dock dyker det bara upp efter att iPoden har varit i deepsleep.

på min 20gb blir det då alltid så när den varit i deepsleep, oavsett vilken firmware man har.

Ursprungligen av erik:

på min 20gb blir det då alltid så när den varit i deepsleep, oavsett vilken firmware man har.

Likadant på min 40GB 4G. Lämnade in den till Apple för garantiservice, men fick tillbaka den med svaret att de inte hittade något fel på iPoden. Klickljud som återställs får vi leva med:(

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93987

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-01-31 18:27

firmwaren är för komplex för apples servicetomtar XO

1
Bevaka tråden