Får vilken dag som helst nu tillbaka min iPod mini från Apple. Då ska den säljas, och jag har två mycket villiga köpare redan så den försvinner nog illa kvickt då.
Har haft den sedan den 23:e augusti 2004 och den har fungerat kanon hela vägen. Men har nu på sistone känt att jag inte lyssnar på 4 GB musik, jag har runt 1,5 GB ledigt, och då har jag ändå rätt mycket musik på den som jag inte lyssnar på, såna låtar som finns på album dör bara vissa är bra. Visst skulle jag kunna ta bort dem, men känns ändå trevligt att ha hela album på iPoden när jag ändå får plats.
Nåja, har rannsakat mig själv och bestämt att jag nog klarar mig utan hela album, och ska därför köpa en iRiver IFP999 som jag kan jogga med lite lättare. Sen har den ju aningen längre batterietid (8h vs. 40h) och färgskärm.
Nåja, anledningen till att jag skriver det här är att jag vill tacka alla dem som funnits här ett tag nu och hjälpt mig med problem som inträffat. Gillar stämningen på det här forumet och alla är väldigt trevliga. Men nu försvinner ju iPoden så då känns vitsen med att vara stammis på ett iPod-forum konstig.
Så åter igen, tack alla och ha ett fortsatt trevligt iPod-ägande!
Tack för mig
Christopher