Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur lång tid tar det för dem att skicka ipoden?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har väntat i 1 månad nu. Det står i min beställning "on or before 25th" så jag antar att den skulle kommit den 25e eller innan. Hur lång tid brukar det ta för dem att skicka ipoden?

  • Medlem
  • Berg
  • 2005-01-31 16:10
Ursprungligen av [email protected]:

Har väntat i 1 månad nu. Det står i min beställning "on or before 25th" så jag antar att den skulle kommit den 25e eller innan. Hur lång tid brukar det ta för dem att skicka ipoden?

Jag förutsätter att du menar AppleStore. Har samma fråga inför min beställning till sommaren.

  • Medlem
  • 2005-02-01 07:40
Ursprungligen av [email protected]:

Har väntat i 1 månad nu. Det står i min beställning "on or before 25th" så jag antar att den skulle kommit den 25e eller innan. Hur lång tid brukar det ta för dem att skicka ipoden?

Ring till apple och kolla. Det är inte helt ovanligt att TNT tappar dom bort dom på vägen... Om du har ditt leveransnummer kan du gå in och spåra paketet på www.tnt.com.
Men ring apple annars. Min Ipod försvann nämligen förra veckan, den hade tagit sig till Örebro (det tog 1 1/2 vecka) sen försvann den. En månad låter definitivt som borttappad Ipod... Men var lugn, om så är fallet så skickar de en ny, som prio 1 den här gången=snabb leverans, ca 5 arb.dagar.

Jag beställde min i lördags och fick den levererad idag kl 12:45. Dessvärre var jag, som vanligt folk är vid den tiden, på jobbet så jag kunde inte ta emot den. Hade angivit mobil-nr, men inte fan ringde dom. Fick alltså inte min Mini idag.

Ringde TNT och ändrade utdelningsadress till en arbetslös polare. Hoppas det funkar bättre.

1
Bevaka tråden