Detta håller på att driva mig galen.
Måste man verkligen lägga till Album Art (alltså omslagen till skivorna) med iTunes för att de ska dyka upp när man spelar låtarna på iPoden.
Jag har både provat med Ephpod och Xplay2 och det verkar inte fungera. Jag lägger till Album Art i id3-taggen med tex Tag&Rename, och visst de finns där. Men de visas inte på iPoden. Någon som har någon idé varför och kanke hur lr om man kan lösa det?
iTunes använder jag inte eftersom det är så oerhört omständigt. Jag har ett musikbibliotek som jag använder från 4-5 datorer. Varje gång jag lägger till ett nytt album vill jag inte behöva "dra det till library" på varje dator. Det ska självklart ske automatiskt. Förstår inte varför detta inte stöds av iTunes. De har ju övervakning av mappar i Windowsversionen när det gäller foton. Det måste handla om någon slags proktektionism.
Allt jag kräver är att jag ska kunna spela mina mp3or MED album art på ipoden OCH kunna synca ipoden mot en mapp på hårddisken. Ska det behöva vara så himla svårt? Torde ju vara en självklarthet