Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Okänd ikon.

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

när jag ska lyssna så kommer det fram en liten ikon som ser ut som en mapp med ett varningstecken framför. Förstår själv att nånting är fel men vet inte vad. Det går att lägga över låtar till den men alltså inte att lyssna. Jag har försökt formatera den och installera om firmware. Batteriet indikerar på att det är fulladdat.

Någon som har varit med om det här tidigare och vad gör man?

MVH

PatBueno

Citat:

Q: Min iPod startar inte, bara Apple-loggan visas.
A: iPodens programvara/operativsystem är troligen skadat.

1) Nollställ iPoden (Play- och Menu-knapparna). Fungerar inte detta gå vidare till steg 2.
2) Nollställ iPoden och när Apple-loggan visas håll ner Previous/Rewind- och Next/Fast-forward-knapparna tills att FireWire-symbolen syns. Nu bör din iPod dyka upp på datorns skrivbord. Om inte, kontakta Apple för service.
3) Använd iPod Software Update (Program/Verktyg/) för att återställa din iPods grundinställningar. Installation och uppdatering av iPodens programvara sker också i och med detta.

Jag hade samma problem men löste det med att återställa den. Testa det i quouten så läser det sig nog.

1
Bevaka tråden