Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Favoritartisten på eran iPod!

Tråden skapades och har fått 108 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Behemoth

Elton john. your song skön att kopla av till ;D

Mando Diao!!

Jag har funnit dom nu på senare tid, och de är ju helt underbara! Svensk kvalitet!
Den första skivan Bring Em In är bra på det sättet att några låtar är jättebra och några suger, på Hurricane Bar är fler låtar rätt bra, och vissa är bättre.

Vinner gör ändå Bring Em In och låten The Band.

Jag håller med om de två första banden, dom är riktigt bra. Men Suburban Kids With Biblical Names är inge vidare. Men som sagt, U2 äger!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-15 15:53

Belle & Sebastian!

Just nu lyssnar jag en del på olika mixtapes. Senaste tiden har jag också lyssnat på en hel del A Tribe Called Quest, Jeru the Damaja och Souls of Mischief. Looptroop, Mos Def, Talib Kweli och Black Star går alltid hem.

  • Medlem
  • 2006-01-17 23:12

bad religion är absolut en av de bästa

Him & Cky !!!!

& Snook såklart

Darin

SLAYER så klaart!!!

Hjälp!

Kanske fel tråd, men jag vore väldigt tacksamm om nån snabbt kunde tipsa om artister som spelar liknande musik som Phantom Planet ( california) eller Lazlo Bane ( i'm no superman):)

Pandora

Ursprungligen av lirarn:

Kanske fel tråd, men jag vore väldigt tacksamm om nån snabbt kunde tipsa om artister som spelar liknande musik som Phantom Planet ( california) eller Lazlo Bane ( i'm no superman):)

Det här tipset gäller ALLA.
Gå till http://ww.pandora.com
Gör en radiokanal som heter Alice in Chains eller vad du nu tycker om.
Let it play! Gå in då och då och rösta tumme upp/tumme ner för sånt du gillar/ogillar så lär sej Pandora och väljer grupper och låtar lite annorlunda sen.
Och det behöver inte vara en grupp du börjar med, du kan börja med "The Great Gig in the Sky" om du gillar flum-Pink Floyd.

tool och pink floyd.... bara det jag har på min nano..

Tackar, tool var ju bra, Men jag undrar om nån har något mer tips?

Cradle of Filth regerar på min iPod!
Även en hel del Marilyn Manson, KoRn, SlipKnot och The Mars Volta.

Mando Diao är världens bästa nu verksamma band (Stones var bäst, men gör dåliga skivor nu). Beatles är naturligtvis bäst genom tiderna, odiskutabelt.

The Libertines, Dirty Pretty things och Babyshambles. Haha, ja, jag vet att det är liknande band

thecrazy88:
Men väldigt bra i alla fall!

Absolut!

Bevaka tråden