Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ska man köpa!?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • City
  • 2005-02-03 09:14

Sitter med min iaudio M3 20GB och är hur nöjd som helst efter bytet ifrån ipod 4g....men.....ipod shuffle verkar vara en perfekt resekamrat då man inte vill konka med sig sin hdd spelare....är det någon idé att köpa 1GB shuffle att ha som slit och släng snygging på bröstet?

• Oregistrerad
  • 2005-02-03 10:18

Det är klart du ska köpa en Shuffle! Jag har själv beställt en Shuffle för att använda på typ tunnelbanan och sånt, när jag inte är hemifrån så länge och klarar mig utan 40GB musik. Det är ju lite skillnad i storlek så Shufflen lär bli en perfekt vardagskamrat.

• Medlem
  • City
  • 2005-02-03 10:53
Ursprungligen av Ronta:

Det är klart du ska köpa en Shuffle! Jag har själv beställt en Shuffle för att använda på typ tunnelbanan och sånt, när jag inte är hemifrån så länge och klarar mig utan 40GB musik. Det är ju lite skillnad i storlek så Shufflen lär bli en perfekt vardagskamrat.

Jo det känns ju helt rätt...men jag har lyckats bränna ganska mycket pengar nu dom senaste månaderna och det blir svårt att förklara för tjejen att man ska köpa en till musikspelare haha

• Medlem
  • International user
  • 2005-02-06 20:02

Gick och köpte min 1bg shuffle igår och säger bara en sak, den e så smutt så begaistringen (glad förväntning "fritt översatt") försvann när man väl kom hem och ladda upp den.
Händig och liten...Perfekt !

Ursprungligen av maxx:

Gick och köpte min 1bg shuffle igår och säger bara en sak, den e så smutt så begaistringen (glad förväntning "fritt översatt") försvann när man väl kom hem och ladda upp den.
Händig och liten...Perfekt !

Den är så vadå? Smutt?

• Medlem
  • 2005-02-18 18:10

KÖP! NU! bättre spelare finns inte för det här priset.

Köp, Ipod Shuffle är en helt briljant mp3spelare, fick min i morse, den är hetlt fantastisk.
Bra ljud, det geniala är enkelheten

Jag har en också:

Ska man byta "ner sig" från en halvtaskig 1gb spelare (minneskort) till en 512 shuffle?

Visst, det är en iPod, men jag börjar bli tveksam.

Jag har ju en 20gbs iPod. Och vill ju också ha en shuffle.
Blir nog köp nästa vecka. Undrar bara vilken kjag kommer att använda mest...

1
Bevaka tråden