Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

orkar inte vänta längre

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-02-03 13:56

Nu orkar jag snart inte vänta längre. Beställde min iPod Shuffle 1GB den 24 januari men på Apple Store står det fortfarande 3-4 veckors leveranstid. Varför tar det så lång tid. Blir avundsjuk på alla andra som redan har fått sin.

att stå i väntans dagar är fruktansvärda.. är själv pryltokig och beställer allt så jag väntar nästan konstant lpå nya avyer

Ursprungligen av cmg:

Nu orkar jag snart inte vänta längre. Beställde min iPod Shuffle 1GB den 24 januari men på Apple Store står det fortfarande 3-4 veckors leveranstid. Varför tar det så lång tid. Blir avundsjuk på alla andra som redan har fått sin.

Hej!
Jag beställde min den 2 januari och igår ringde jag o frågade varför jag inte fått den. Då sa de att eftersom jag inte har betalat så har den inte ens gått i produktion! Så jag avbeställde o beställde en från macoteket som jag får nästa vecka. Min iPod skulle ta minst 68 arbetsdagar att leverera (med gravyr) och eftersom jag sticker utomlands i slutet av mars så hinner jag antagligen inte få den ändå.

  • Oregistrerad
  • 2005-02-04 08:28

Man har tydligen lite mycket just nu.

Är det någon som har siffror på hur många iPodar av olika slag som Apple tillverkar per dag?

Nope, men det lär ju vara endel:D

  • Medlem
  • 2005-02-06 18:32

var tvungen att slå till på en shuffle 512mb.

nu är det bara och sätta sig och rulla tummarna, enligt apple skickas den senast 28 feb :eek:

1
Bevaka tråden