Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod mini i Vancouver eller Wistler?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2005-02-07 15:58

Hej,

Fick en polare att köpa en Ipod mini, iTrip och par grymma Sony MDR-700 hörlurar på Manhattan för totalsumman av 3000 kr.

Nu har en annan kompis blivit rå sotis och också vill ha detta musik-kit. Därför tänkte jag kolla om det finns någon bra butik där man kan köpa Ipod min och andra teknikprylar i antigen Vancouver eller Wistler i Canada.

(Har nämligen en annan kompis som ska dit på fredag.)

kanada

Ursprungligen av skatan:

Hej,

Fick en polare att köpa en Ipod mini, iTrip och par grymma Sony MDR-700 hörlurar på Manhattan för totalsumman av 3000 kr.

Nu har en annan kompis blivit rå sotis och också vill ha detta musik-kit. Därför tänkte jag kolla om det finns någon bra butik där man kan köpa Ipod min och andra teknikprylar i antigen Vancouver eller Wistler i Canada.

(Har nämligen en annan kompis som ska dit på fredag.)

be han kolla på Future Shop i Vancouver, finns ett par i stan. Priserna är ju inte lika låga som i usa. Itrip kan vara lite svårare att få tag på i kanada, har försökt själv ett par ggr, med negativa resultat. Whistler är det svårt att hitta tror jag. Finns inga sådana affärer där, men det kan ha kommit sen jag var där i slutet av jan 05.

1
Bevaka tråden