Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inget verkar stämma med min iPod

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej, undrar om någon kan hjälpa mig.
har haft grova probem med min ipod mini:
itunes öppnar sig ej när jag ansluter ipoden till datorn. och får jag väl upp ipoden i källmenyn så kan jag inte lägga in min egen spellista, eftersom datorn gör ett eget utval av låtar. och när den gör det så hänger den sig alltid i mitten av överföringen. när jag sedan kopplar in den igen så kommer inte itunes upp och efter ett tag så känner den inte igen ipoden och jag får återställa den, eftersom serienummer och allt är borta.
loggan "ok att koppla ifrån" har hängt sig några ggr när jag kopplat ifrån den, och måste därefter vänta tills batteriet är slut för att sedan kunna använda den igen.
just nu är den ikopplad och blinkar bara "do not disconnect" efter att jag återställt den för typ 111e gången, men ingenting händer.

men det värsta kanske är att den inte kopplar till datorn. jag har provat att installera om all mjukvara ett antal ggr, men det är samma visa varje gång, och måste därefter återställa den.

har inte den blekaste vad jag ska göra. skulle vara schysst om någon hade något förslag innan jag lämnar tillbaka den.

• Oregistrerad
  • 2005-02-09 21:04

Vad har du för dator? Tippar på att det är en PC med Windows... i så fall är det i mycket elände som kan härja.

• Medlem
  • 2005-02-10 00:13

För mig är alltid koppla inte ifrån loggan uppe även när den är fulladdad och jag inte har överfört något sen jag börja ladda den men det är väl inte så mycket att bry sig om antar jag. Får se om den ändrat sig till imorgonbitti

japp, sitter bakom en pc. men det är det ju många som har ipod som gör. tycker det ska fungera ändå. på något sätt.
nu har jag återställt den en gång till, och laddat hem nya drivrutiner. får se ifall det fungerar, men det gör det nog inte.

någon annan som har vart med om samma sak eller har något förslag på vad jag ska göra?

har fixat det nu. allt ordnade sig efter att jag uppdaterat den.

1
Bevaka tråden