Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

GRATIS e-post..

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla,

Någon som vet var man kan få en gratis epostadress med POP och SMTP? Jag har köpt bostream och de levererar inte med mailkonto till sin tjänst för tillfället vilket är otroligt irriterande. Jag behöver allltså en epostadress. Vet någon om man tillexempel kan få detta via mac.com? Jag villinte ha nån adress av typen hotmail, det har jag redan 10 st. och dom gör ingen glad. Dessutom går ju hotmail så s*tans sakta på MacOS X.

Snäääälla, hjälp mig...

  • Oregistrerad
  • 2002-07-04 14:55

TACK! Hittade det faktiskt själv.. på 99mac.com

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-07-04 21:00

Jag har också Bostream, men mac.com-mailadress. Det är juste, då jag sitter på modem när jag inte är hemma. Skönt att alltid ha samma mailadress, och slippa köra webbaserad mail (vilket man iofs också kan gör med mackontot). Det var ett tag precis när jag hade skaffat adressen som det strulade litet, men sedan har det aldrig varit några problem.

On the road använder jag mig av Tiscali, som också har varit fullständigt utan strul. Ingen fast avgift, utan man betalar bara för online-tid, och dyrt är det inte heller. Bara att koppla upp sig vid första, bästa telefon, och dessutom är det 020-nummer, så jag belastar inte telefonutlånarens räkning.

Vänligen, Ylan

1
Bevaka tråden