Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Backlight timer

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som har en aning om hur mycket extra det drar på batteriet, vid normalt användande (vad det nu är), om man har backlight timern inställd på 2 sek?
Har rätt svårt att se utan backlight och därmed är det najs om den tänds upp lite snabbt vid användning. Vill dock inte att det ska påverka batteritiden allt för mycket.

Fick min Mini idag och är grymt nöjd!

  • Oregistrerad
  • 2005-02-10 22:53
Ursprungligen av Livrädd med stil:

Någon som har en aning om hur mycket extra det drar på batteriet, vid normalt användande (vad det nu är), om man har backlight timern inställd på 2 sek?
Har rätt svårt att se utan backlight och därmed är det najs om den tänds upp lite snabbt vid användning. Vill dock inte att det ska påverka batteritiden allt för mycket.

Fick min Mini idag och är grymt nöjd!

När jag använde backlight timer på min iPod så drog det rejält mycket extra batteri. Fast ifall du inte håller på med den så jätte ofta utan bara tar fram den då och då så kan jag inte tro att batteri tiden påverkas särskilt mycket..
Det var roligt namn du hade förresten!
//Jakob

Ursprungligen av pite_jacke:

När jag använde backlight timer på min iPod så drog det rejält mycket extra batteri. Fast ifall du inte håller på med den så jätte ofta utan bara tar fram den då och då så kan jag inte tro att batteri tiden påverkas särskilt mycket..
Det var roligt namn du hade förresten!
//Jakob

livrädd med stil är namnet på en kent låt

1
Bevaka tråden