Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod på Service?

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av MsB:

Fick du betala nått för det?

Nu är min sönder igen.........

  • Medlem
  • 2005-03-04 20:52
Ursprungligen av Marra1:

Nu är min sönder igen.........

hur lyckas du??:)
de har skickat min nu, men har varit borta en månad nu.... såååå skönt det ska bli att få tillbaka den:D

Ursprungligen av alal:

hur lyckas du??:)
de har skickat min nu, men har varit borta en månad nu.... såååå skönt det ska bli att få tillbaka den:D

Får ett felmedelande (60) och så hörs ipoden konstigt när jag synkar den mott iTunes (som den fastnar). + att alla musik filer inte kommer in & till sist så säger dator att man måste radera hela ipoden för att få det att fungera igen.
Är inte min PC då jag formatera om den igår också.
Någon som varit med om detta?

Ursprungligen av MsB:

Fick du betala nått för det?

Nepp

  • Medlem
  • 2005-03-12 13:05

Vilken sida kan man kolla vart ens iPod befinner sig någostans?

Ipod service är jätte bra. För 18 dagar sen fick jag min ipod photo 30gb från apple store, tre dagar senare var den vänsta luren sprängd. I onsdags skickade jag in en service förfrågan. Vips så komer jag hem idag och ett par nya lurar hade kommit genom brevlådan. Apple är Klockrent:D

  • Oregistrerad
  • 2005-05-02 20:27

betyder "replacement ordered" att man får en sprillans ny? man vill ju inte ha tillbaka nåt gammalt.. jag skickade förresten iväg den första generationen av ipod mini, hur blir det då? får man den sista generationen tro?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-02 21:40

nej det är inte garanterat att du får en sprillans ny. du kan få en "refurbished". och antagligen får du samma generation som du skickade in.

Bevaka tråden