Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacWorld (Mäkvörld) Betalwebb - summering

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag måste bara summera denna tid med Mäkvörlds betalsida: den har inte varit något vidare.

Sidan innehåller allt för lite och dessutom sådant som finns gratis på andra ställen. Även om jag för tillfället har access till den går jag inte in där, eftersom den dels gör att Mozilla får spader (autoinloggningen), samtidigt som materialet är tunt. Det är visserligen bra att nyhetsarkivet lagts ut, men det är uruselt att man ska behöva betala för att komma åt gamla nyheter publicerade före stängningen.

MacPressen har en betydligt bättre inriktning: gratiswebb med utökat material för prenumeranter. Mäkvörld lovade så mycket när betalwebben infördes, men det har inte blivit det fantastiska ställe som man lovade ännu.

Jag anser att ett kvalitetshöjande åtgärdsprogram behövs snabbt. Önskemålen är de klassiska, så de drar jag inte igen.

Macworld har tuggats här på 99mac tillräckligt. Både webbplats och deras regler för stavning av produktnamn. Det är samma visa varje gång.

Kan inte kritiken tas direkt med Macworlds redaktion?

• Oregistrerad
  • 2001-11-13 13:22

Min erfarenhet är att det tas personligt, så det är inget roligt att diskutera med MW. Jag har spolat dom helt tillsvidare...

Dessa diskussioner har förekommit ett antal gånger tidigare.

Kom med kreativa förslag för hur vi kan bättra på 99mac istället under "Feedback" istället för att klaga på andra.

Jag stänger denna diskussion.

1
Bevaka tråden