Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Storlek 40Gb eller 30Gb

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-02-25 16:03

Funderar nu på köp (fortfarande).
Det finns ju vissa leverantörer som har kvar iPod Photo 40 för nästan samma pris som 30Gb. Vad är skillnaden? Jag kan inte hitta info som verkar stämma ang storlek och vikt. ÄR verkligen 40Gb lika stor och tung som 60Gb?
Vilken skall man välja? Är dom lika stora så är ju 40 med docka osv ett bra köp.

Andra skillnader?

Applestore Sverige kan/vill ej svara på detta.

Ursprungligen av PeterM:

Funderar nu på köp (fortfarande).
Det finns ju vissa leverantörer som har kvar iPod Photo 40 för nästan samma pris som 30Gb. Vad är skillnaden? Jag kan inte hitta info som verkar stämma ang storlek och vikt. ÄR verkligen 40Gb lika stor och tung som 60Gb?
Vilken skall man välja? Är dom lika stora så är ju 40 med docka osv ett bra köp.

Andra skillnader?

Applestore Sverige kan/vill ej svara på detta.

Då kan jag lägga till min fråga; är ipod photo 60GB då samma storlek som 40 GB vanlig Ipod också, har lite fått ett intryck av det?

• Oregistrerad
  • 2005-02-26 09:51
Ursprungligen av Ohrvik:

Då kan jag lägga till min fråga; är ipod photo 60GB då samma storlek som 40 GB vanlig Ipod också, har lite fått ett intryck av det?

Är det verkligen ingen som kan ge oss svar på detta????

Ursprungligen av PeterM:

Är det verkligen ingen som kan ge oss svar på detta????

Jag hoppas jag kan ge er lite klarhet i det...:)

Ipod Photo 40 och Ipod Photo 60, ÄR exakt samma storlek, vilket i sin tur är TJOCK...
Jag själv tyckte att de var för tjocka för att bekvämt ha med sig, de är ju faktiskt 1,9 cm

Den nya Photo 30 är ju endast 1,6 och därmed lite smalare. Om jag inte har helt fel för mig så var den "normala" ipod 4G 40 1,6 cm...

/J

• Oregistrerad
  • 2005-02-27 11:07
Ursprungligen av johannehlin:

Ipod Photo 40 och Ipod Photo 60, ÄR exakt samma storlek, vilket i sin tur är TJOCK...
Jag själv tyckte att de var för tjocka för att bekvämt ha med sig, de är ju faktiskt 1,9 cm

Den nya Photo 30 är ju endast 1,6 och därmed lite smalare. Om jag inte har helt fel för mig så var den "normala" ipod 4G 40 1,6 cm...

/J

Tack!

Det blir en 30Gb.

Ursprungligen av johannehlin:

/J

Ok, då fick jag nog det svar jag ville ha, ipod Photo 60 är alltså tjockare än vanlig 4g Ipod 40, så ett case till 40:an passar inte Photon, vilket många tillverkare av fodral verkar tro, eller?

1
Bevaka tråden