Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Beställde iPod Mini, 6GB

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla (Yes, jag e ny här, och jag ska presentera mig i Presentationsforumet efter detta)!

Nu e det såhär att jag häromdan beställde en blå iPod Mini 6GB, men genomförde inte betalningen förräns idag (Skedde genom bakgiro). Och eftersom jag e så jä... sugen på att få den, så undrar jag hur lång tid det kan ta? Jag kontaktade Apple Stor per telefon och kvinnan där sa att det skulle komma på fredag om två veckor. Är det någon som fått det snabbare än vad jag ska få? Brukar det ta så lång tid? Hur e det? Tell me, jag e sugen på iPoden!

sök på forumet man.. fett många topics om detta.
gl

Ursprungligen av virreslirre:

sök på forumet man.. fett många topics om detta.
gl

Hej där!

Jag gjorde det, och tror inte jag hittade det jag sökte efter ..:rolleyes:..
Ingen vänlig själ här i detta forumet som kan svara/hjälpa mig? :rolleyes: :rolleyes:

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-02-25 23:43

Två personer i en tråd här bredvid har redan fått sina så har du tur kan du få den nästa vecka, men man vet aldrig - Apple Store kan ju i värsta fall skjuta fram lev. datum
Har de skickat den än? ( https://store.apple.com/Your/WebObjects/OrderStatusEurope )
Jag beställde igår, och den står fortfarande som 'open' (ej skickad).

Ursprungligen av dezoe:

Två personer i en tråd här bredvid har redan fått sina så har du tur kan du få den nästa vecka, men man vet aldrig - Apple Store kan ju i värsta fall skjuta fram lev. datum
Har de skickat den än? ( https://store.apple.com/Your/WebObjects/OrderStatusEurope )
Jag beställde igår, och den står fortfarande som 'open' (ej skickad).

Orderstatsen står på "Details". Och det står även "Under Review" och "On or before
11/03/2005"...Måste betyda att de inte fått in pengarna än, eller? Vad kan det annars betyda?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-02-26 00:03
Ursprungligen av DessitEgol:

Orderstatsen står på "Details". Och det står även "Under Review" och "On or before
11/03/2005"...Måste betyda att de inte fått in pengarna än, eller? Vad kan det annars betyda?

Skulle tro det ja. Betalar själv med VISA så jag vet inte.

  • Medlem
  • 2005-02-26 14:05
Ursprungligen av DessitEgol:

Hej alla (Yes, jag e ny här, och jag ska presentera mig i Presentationsforumet efter detta)!

Nu e det såhär att jag häromdan beställde en blå iPod Mini 6GB, men genomförde inte betalningen förräns idag (Skedde genom bakgiro). Och eftersom jag e så jä... sugen på att få den, så undrar jag hur lång tid det kan ta? Jag kontaktade Apple Stor per telefon och kvinnan där sa att det skulle komma på fredag om två veckor. Är det någon som fått det snabbare än vad jag ska få? Brukar det ta så lång tid? Hur e det? Tell me, jag e sugen på iPoden!

Hej när jag beställde min i torsdags så sa de till mig att om jag betalde via bankgiro skulle det ta minst en vecka längre än om jag betalde med visa... betalde såklart med visa å den finns just nu i holland! får den troligtvis i veckan som kommer nu då....

1
Bevaka tråden