Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Få mera bas i lilla iPoden

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

tjena

sitter här sent på natten och fixar min play list...
då kommer jag på att jag har mkt dance o trance.. så jag tar fram min "ny" gamla hörlurar... det låter lite taskigt i basen men det är bra annars...
det finns ingen mjukvara som tex gör basen bättre kanse programet som höger outbound gör det eller?...

bara undrar.....

nej tillbaka till knappandet

HAHA!
Vilken skön bild

• Medlem
  • 2005-02-26 13:57
Ursprungligen av Walkman:

tjena

sitter här sent på natten och fixar min play list...
då kommer jag på att jag har mkt dance o trance.. så jag tar fram min "ny" gamla hörlurar... det låter lite taskigt i basen men det är bra annars...
det finns ingen mjukvara som tex gör basen bättre kanse programet som höger outbound gör det eller?...

bara undrar.....

nej tillbaka till knappandet

¨

Hejsan, det finns ju instälningar på ipoden som du kan ändra vilket ljud till vilken gen av musik t.ex. om du lyssnar på trance så kanske du vill ha bas? då sätter du på "bass reducer" eller "bassproducer"

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-02-26 14:02
Ursprungligen av ipidd:

¨

Hejsan, det finns ju instälningar på ipoden som du kan ändra vilket ljud till vilken gen av musik t.ex. om du lyssnar på trance så kanske du vill ha bas? då sätter du på "bass reducer" eller "bassproducer"

bass reducer kanske inte var något hett tips om man vill ha mer bas
bass booster däremot.

1
Bevaka tråden