Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skal till 60 GB Ipod Photo

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Detta ämne har diskuterats tidigare, men det har aldrigi riktigt kommit igång, så jag tänkte att jag skulle göra ett nytt försök med den här tråden. Alla som redan sitter på en 60Gb kan väl höra av sig o tipsa om vilka skal ni använder?!

Själv e jag helt inställd på ett iSkin Evo2 o mailade iSkin o frågade varför dom vilket skin som passar 60Gb. Tänkte att det borde finnas fler som undrat över detta, så här e svaret:

"We have determined that we will sell only our Size B iskin for
the iPod photo 60GB. Customers who have purchased this model have concluded
that the fit is better than expected and have filed no complaints. We have
found that our Glo series in Size B tend to offer a slightly better fit than
the non-Glo. We recommend you give it try".

Väldigt bra att du tar upp det här när jag tänk på det hära ... sen jag köpte min ipod photo.

Iskin verkar ritkigt Coolt. Men är det ett skin man sätter (på utsidan) av ipoden eller tar man bort orginalipodens skal och sätter på det dära, jag fattar inte?.... verkar lite dyrt med 300:- för ett skal man bara klipsar utanpå.

Hoppas nån av er grymma där ute kan svara

iSkin eVo3 for iPod with video

Även jag har en REPIG ipod photo 60 gb och är desperat att få ett nytt skal !!!!!!!

Men, KAN man kategorisera skal som "Tillbehör"?
Jo, jag tror faktiskt det...

http://www.99pod.se/tillbehoer/

Jag köpte det sista Iskin-fodralet de hade på Apple i Malmö.
Man drar det över Ipod'en och det ingår tom. ett litet genomskinligt fönster som man sätter ovanpå det vanliga fönstret och utan detta fodralet hade min Ipod set för repig ut.

1
Bevaka tråden