Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har min iPod gått sönder?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej
Idag när jag skulle sätta igång musiken på min iPod så visar det sig att styrhjulet har slutat att fungera.

Den lyder inte vid beröring längre utan lever sitt eget liv, ibland funkar det inte alls, ibland fugerar det lite och ibland går den åt fel håll då man skall styra iPoden.

Det går att klicka på alla knappar, det fungerar. Men ej att navigera runt i menyerna.

Så, vad är problemet? Har den gått sönder?

Mvh Zink

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-03-06 16:36

starta om iPoden

Ursprungligen av erik:

starta om iPoden

Hur menar du starta om?

Jag har kört en reset på den, jag har stoppat in den i datorn, och jag har laddat den igen. Den e fortfarande likadan

• Medlem
  • 2005-03-06 20:06

jag skulle gissa på att styr hjulet har hakat upp sig , jag fick ryck så jag klicka på alla knappar på hjulet och till slut funka det
och vad är sensmoralen i det här meddelandet?

*våld löser allt*

Ursprungligen av zinkpasta:

Hur menar du starta om?

Jag har kört en reset på den, jag har stoppat in den i datorn, och jag har laddat den igen. Den e fortfarande likadan

Ring apple (om det finns garanti kvar), om du söker på forumet kommer du att hitta nummret

mvh Olof

0771-19 95 19
om den är yngre än 90 dagar.
annars
http://depot.info.apple.com/ipod/

Var förbi Applestore idag i London, berättade om problemet, dom konfirmade det. Och 10 min senare höll jag en ny iPod 20 gig i handen.

Grym service!

1
Bevaka tråden