Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

doktor till strejkande AjPådd sökes

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

För att göra en längre förklaring riktigt kort...

Problem: Ny Ipod40GB gen4 vägrar samarbeta med Powerbook, Itunes och uppdateringsprogram

Symptom: efter inkoppling via FW står den och tuggar "Do not disconnect" tills korna går hem eller jag tröttnar och matar ut den ( har även testat via USB )

Lagningsförsök: har försökt reset ( dvs att hålla inne Menu och Select tills Äpplet visas ), har även testat att återställa den inifrån uppdateringsprogrammet utan resultat.

Tips från mina kloka Ipod-kollegor: ??

Jag är medveten om att detta problem borde ha stötts och blötts här tidigare, men i desperation över att inte ha fått njuta EN ENDA SEKUND av denna makalösa musikmaskin sen jag köpte den, riskerar jag allt och startar en ny tråd.

redo för er visdom...
----
( kan ju passa på o ge cred åt sajten som helhet - både till administratörer och användare - bättre forum får man leta länge efter! )

Hmmm, ring apple den verkar ju faktiskt doa, dead on arrival

Händer ju inte så ofta men ibland så. Sök på forumet så hittar du nummret. Om den är död skickar nog äpplet en illa kvickt så att du kan få njuta

Välkommen hit.

mvh Olof

1
Bevaka tråden