Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Varför köpa iPod photo??

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-03-08 09:39

Varför köpa iPod photo när man kan ha en ipod 40 gb den kan man ju också ha bilder på , vet inte hur det är med föregångarna

• Oregistrerad
  • 2005-03-08 10:51

Ja, du kan ju tex SE bilderna på en iPod photo, en ganska viktig skillnad tycker jag nog...

• Medlem
  • 2005-03-08 14:09
Ursprungligen av Ronta:

Ja, du kan ju tex SE bilderna på en iPod photo, en ganska viktig skillnad tycker jag nog...

Helt fel , jag har en mapp från en artist som är länkad till iTunes , DÄR så lägger jag in bilder på vad som helst och så hamnar det på bild mappen i min ipod som egentligen verkar vara till för album bilder.ha-ha .. OCH jag kan se dom över hela displayen om jag vill

Ursprungligen av Ip0d:

Varför köpa iPod photo när man kan ha en ipod 40 gb den kan man ju också ha bilder på , vet inte hur det är med föregångarna

Du kommer kunna föra över bilder till Photon från digitalkameran och se bilderna på iPoden...

• Medlem
  • 2005-03-08 14:12
Ursprungligen av thurfjell:

Du kommer kunna föra över bilder till Photon från digitalkameran och se bilderna på iPoden...

Det där är egentligen bara en lat grejj , det e bara lägga in bilderna i datan från digitalkameran sen skicka till ipoden , men såklart om man har ipod photo så gör man ju på det snabbare sättet

Ursprungligen av Ip0d:

Det där är egentligen bara en lat grejj , det e bara lägga in bilderna i datan från digitalkameran sen skicka till ipoden , men såklart om man har ipod photo så gör man ju på det snabbare sättet

det är inte alltid man har en dator nära tillhands och har man en digitalkamera med säg 128 mb minne kan du bara tanka över bilderna till ipoden och kunna fota ännu mer... om du är utomlands el. liknande vilket är mkt smart. du verkar däremot inte speciellt smart

• Medlem
  • 2005-03-08 18:09
Ursprungligen av agradin:

det är inte alltid man har en dator nära tillhands och har man en digitalkamera med säg 128 mb minne kan du bara tanka över bilderna till ipoden och kunna fota ännu mer... om du är utomlands el. liknande vilket är mkt smart. du verkar däremot inte speciellt smart

Onödiga förolämpningar resulterar i vedergällning
käft slyna, take that u crime u shit

• Medlem
  • 2005-03-08 18:37
Ursprungligen av Ip0d:

käft slyna, take that u crime u shit

Grabben, du går från klarhet till klarhet... Next step... rocket science...

• Medlem
  • 2005-03-08 18:39

Men vad gullig du är

Ursprungligen av Ip0d:

Förutom att om du råkar fylla minneskorten på digitalkameran och vill kunna ta fler kort...

Ipod 40gb finns väl inte ens ängre, eller?

Ursprungligen av Carl-Johan:

Ipod 40gb finns väl inte ens ängre, eller?

Nope, inte nya.

• Medlem
  • 2005-03-08 14:23

Glöm vad jag sa , måste ha käkat något lustigt vid det tillfället

• Medlem
  • 2005-03-08 14:44
Ursprungligen av Ip0d:

Glöm vad jag sa , måste ha käkat något lustigt vid det tillfället

Glöm inte att tipsa oss andra om dina kostvanor Låter ju riktigt kul...

• Oregistrerad
  • 2005-03-08 17:56

Köpte den enbart för att det är färgskärm.
Jag ville inte ha någon iPod med svart-vit skärm, känns riktigt gamalt. Som att köpa en mobil i dagsläget utan färgskärm.
Att se bilder i den är ju bara en fördel. Sen ser man dom ju i färg också

Fick min ipod photo idag, har haft en Mini förra året. Ipod photo är fantastisk, bilder syns väldigt klart och tydligt på bildskrämen, precis som när man ser dom på datorn. Önskar dock att man kunde zooma in, hoppas apple slänger in fuktionen snart. Själva användargränsnittet i färg är väldigt trevligt.
rekommenderas starkt.

• Medlem
  • 2005-03-09 08:06
Ursprungligen av homeboy87:

Fick min ipod photo idag, har haft en Mini förra året. Ipod photo är fantastisk, bilder syns väldigt klart och tydligt på bildskrämen, precis som när man ser dom på datorn. Önskar dock att man kunde zooma in, hoppas apple slänger in fuktionen snart. Själva användargränsnittet i färg är väldigt trevligt.
rekommenderas starkt.

du kan ju förmiska bilden i steg på datorn om du orkar sen gör det med resten XD

1
Bevaka tråden