Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Förlust av gratislåtar?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Efter jag köpt min iPod mini och installerat den och första gången startade iTunes fick jag upp informationen att jag hade 16 gratis låtar att hämta på iTunes Music Store. Jag misslyckades med min inloggning till iTMS och har sen dess inte sett detta igen... Kan man inte få dessa gratislåtar när man bor i sverige?

//Evert

• Medlem
  • 2005-03-08 12:56
Ursprungligen av daniel.evertsson:

Efter jag köpt min iPod mini och installerat den och första gången startade iTunes fick jag upp informationen att jag hade 16 gratis låtar att hämta på iTunes Music Store. Jag misslyckades med min inloggning till iTMS och har sen dess inte sett detta igen... Kan man inte få dessa gratislåtar när man bor i sverige?

//Evert

Nix, det kan du inte. iTMS fungerar inte i Sverige ännu. Enda sättet du skulle kunna komma åt låtarna är om du har ett utlänskt (t.ex finskt eller engelskt) kreditkort knutet till en bank i det landet. Men hur har många har det.. *S*
Vi är många som väntar på att iTMS ska komma till Sverige, men det lär nog dröja innan det kommer igång..

1
Bevaka tråden