Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

byta "operativsystem" på ipoden

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns de nån mjukvara till ipod mini som gör att man kan slänga in musiken via tex utforskaren i windows och sedan kunna lyssna på den som vanligt.. så man slipper de fula itunes?

  • Oregistrerad
  • 2005-03-11 01:01
Ursprungligen av mellowd:

Finns de nån mjukvara till ipod mini som gör att man kan slänga in musiken via tex utforskaren i windows och sedan kunna lyssna på den som vanligt.. så man slipper de fula itunes?

Det är både smidigt och lätt att använda iTunes. Och ja det finns program. Lär dig en sak

SÖK SÅ HITTAR DU!

de flesta frågorna du undrar finns redan postade

//C

  • Medlem
  • 2005-03-11 15:41

mellowd om du kommer på hur man kan göra för att få de som du skriver så säg till mig!

  • Medlem
  • Solna
  • 2005-03-11 16:28

Mellowd efter som alla bara säger åt dig att söka så ska jag tipsa dig om ett program som heter Anapod som funkar som du vill ha det. Enda nackdelen är att det kostar 25$, men nu är ju dollarn billig...

Ursprungligen av adl:

Mellowd efter som alla bara säger åt dig att söka så ska jag tipsa dig om ett program som heter Anapod som funkar som du vill ha det. Enda nackdelen är att det kostar 25$, men nu är ju dollarn billig...

Fan vad värt Anapod verkar, jag har aldrig riktigt gillat iTunes, jag säger inte att det är ett dåligt program, men jag gillar det inte bara. Anapod verkar riktig gediget.

  • Medlem
  • 2005-03-11 23:38

A Anapod verkar riktigt bra om de funkar så som jag tror.

Weow.. tack för alla svar. anapod funkade skitfint.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-05-03 20:04

Ok, nu får det vara slut på snacket om piratkopierade programvaror! Jag raderar inläggen.

1
Bevaka tråden