Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fjärrkontroll

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-03-12 23:34

Skulle behöva en Fjärrkontroll till min mini, men tycker att 375kr för appels egna är för mycket, så finns det några som andra företag gjort som är billigare?

Det finns en massa trådlösa, navi pod ex.v. Men jag antar att du är ute efter en som du kan ha med dig och använda på bussen typ, då är svaret nej, eller jag har inte sett ngn iaf

Mvh Olof

  • Medlem
  • 2005-03-13 12:39
Ursprungligen av Olof Wahlberg:

Det finns en massa trådlösa, navi pod ex.v. Men jag antar att du är ute efter en som du kan ha med dig och använda på bussen typ, då är svaret nej, eller jag har inte sett ngn iaf

Mvh Olof

Okej tack för svar.

Ursprungligen av Wacko:

Skulle behöva en Fjärrkontroll till min mini, men tycker att 375kr för appels egna är för mycket, så finns det några som andra företag gjort som är billigare?

Kolla blocket, det finns beggade för nån hundring.

  • Medlem
  • 2005-03-15 18:25
Ursprungligen av dr_F0xx:

Kolla blocket, det finns beggade för nån hundring.

a bra idee tack:D

hörlurarna

Är hörlurarna som man får till fjärren bättre än de som man får med iPoden?

  • Medlem
  • 2005-04-02 00:16
Ursprungligen av bengan_fbk:

Är hörlurarna som man får till fjärren bättre än de som man får med iPoden?

Det är exakt samma av vad jag har hört. Har fått infon från AppleCenter i Malmö.

/Hampus

Brukar finnas för ungefär $30 med frakt till Sverige på Ebay (oanvända, dock oftast utan kartong och hörlurar), slipper man tullen blir det ganska billigt.

Ursprungligen av Wacko:

Skulle behöva en Fjärrkontroll till min mini, men tycker att 375kr för appels egna är för mycket, så finns det några som andra företag gjort som är billigare?

Jag har en ny fjärr till salu för 300:- pga felköp..
Kolla här: http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=46837

1
Bevaka tråden