Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

HJÄLP! Jag lägger in låtar på min ipod fast jag ser inga låtar på Ipod?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.
jag har lagt in låtar på Itunes. Men sen när jag kopplar ifrån min Ipod så ser jag varken några låtar på min Ipod... vafan ha hänt ?? hjälp mig

Andvänder du auto synk? Försvann alla låtar?

Ursprungligen av erikohman:

Andvänder du auto synk? Försvann alla låtar?

Vad menar du med Auto synk? aa asså när jag lägger in låtar till Ipoden ifrån Itunes så fungerar det, men sedan när jag kollar ur sladdarna och allt och ska lyssna på på alla låtar så finns det inga låtar där??

Shiit faan va jobbigt om an ska behöva lämna in dem så fort man har fått den... jag fick min i fredags och kanske måste lämna in hela spelaren om det inte fixar sig...

Hur skickar man själva Ipoden da ? Via posten eller ? hur gör man?

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-03-14 09:58
Ursprungligen av rattha86:

Vad menar du med Auto synk? aa asså när jag lägger in låtar till Ipoden ifrån Itunes så fungerar det, men sedan när jag kollar ur sladdarna och allt och ska lyssna på på alla låtar så finns det inga låtar där??

Hur menar du att det fungerar när du lägger in låtar från iTunes på iPoden? Ser du att iTunes lägger över låtar, kan du se låtarna på iPoden från iTunes? Gör du en ordentlig frånkoppling av iPoden från menyn?

Ursprungligen av Spyder:

Hur menar du att det fungerar när du lägger in låtar från iTunes på iPoden? Ser du att iTunes lägger över låtar, kan du se låtarna på iPoden från iTunes? Gör du en ordentlig frånkoppling av iPoden från menyn?

hur gör jag det?

tack för ditt svar...

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-03-14 13:50

Högerklicka på iPoden i iTunes och välj "Mata ifrån iPod".

1
Bevaka tråden