Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

hjälp angående sytemkrav

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-03-13 14:11

nu är det så att jag tänkte köpa en ipod mini nästa vecka men efter att ha läst om systemkraven den kräver så är jag inte säker på att min dator fixar det.

har för mig att datorn skulle ha 500MHz, win XP eller 2000 bla bla yada yada
min har dock bara 350mHz och kör win 98, haha :rolleyes:
med andra ord, den suger.
hårt.

fråga är om det kan fungera ändå.
eller om det är helt omöjligt och jag är tvungen att skaffa en ny dator innan jag kan använda min åtråvärda ipod.

plz help!

funkar nog fint, om än segt, men skaffa xp för både din egen och ipods skull. hur kan du leva med windows 98? :rolleyes:

• Medlem
  • 2005-03-13 14:26
Ursprungligen av agradin:

funkar nog fint, om än segt, men skaffa xp för både din egen och ipods skull. hur kan du leva med windows 98? :rolleyes:

nåja, bara det fungerar så är jag nöjd.
ska höra vad personalen säger där jag ska köpa den också.

men jag tror, helt allvarligt, att det är något magiskt över denna datorn.
jag har aldrig i mitt liv träffat på en 350mHz, 256ram dator som är så snabb som denna.
när folk använder den för första gången tror de att jag ljuger eller skojar när jag nämner prestandan.
helt otroligt!

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-03-13 16:29

byter du till winxp lär den dessutom gå flera gånger snabbare på det, av erfarenhet med gammal dator och OS-byte

• Medlem
  • 2005-03-13 17:36
Ursprungligen av erik:

byter du till winxp lär den dessutom gå flera gånger snabbare på det, av erfarenhet med gammal dator och OS-byte

ja det må hända. men då försvinner all min musik
har ingen cd-brännare eller någonting.
old-school dvs

1
Bevaka tråden