Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mapphanteringen i iTunes?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

behöver hjälp med itunes... den skapar mappar för varenda låt typ... sjukt irriterande. är ny på detta så finns det ngn guide eller ngt? vill bara ha över alla album på datorn jag har... inte att den ska göra egna o grejer. hur gör jag detta lättast med itunes? anapod pallar jag inte betala för... måste ju gå med itunes lixom.. tack..

• Medlem
  • 2005-03-17 19:41

Men för 17 gubbar, det finns ju ett iTUnes forum. Använd det? Är det första gången ni är på ett forum? Där får ni säkert bättre hjälp OM frågan inte redan är besvaras förståss. Sökfunktionen är också bra.

• Medlem
  • Nacka
  • 2005-03-17 20:01

flyttag från forumet iPod mini

• Medlem
  • Torsby
  • 2005-03-17 20:37
Ursprungligen av agradin:

behöver hjälp med itunes... den skapar mappar för varenda låt typ... sjukt irriterande. är ny på detta så finns det ngn guide eller ngt? vill bara ha över alla album på datorn jag har... inte att den ska göra egna o grejer. hur gör jag detta lättast med itunes? anapod pallar jag inte betala för... måste ju gå med itunes lixom.. tack..

Att det skapas mappar för alla låtar stänger du av i inställningarna. Gå in under Redigera->Inställningar, fliken Avancerat, där ska "Ordna mappen iTunes Music" inte vara i kryssad. Sedan förstår jag inte riktigt vad det har med Anapod att göra, då Anapod enbart hanterar iPoden, inte musiken på datorn...

1
Bevaka tråden