Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Överför musik från min HDD till min iPod Mini och spela upp den i iPoden?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Går detta?

I så fall skicka gärna ett mess OMG! Jag fattade det som om att det skulle gå att använda iPod mini som en hdd och bara dra och släppa filer fram och tillbaka... ?

Du frågar om UMS. Ipoden poppar upp som en liten hårddisk, men låtarna kommer inte gå att lyssna på. Men detta är ändå inget smidigt sätt när det gäller så mkt musik, släng in alla album i itunes, fixa id3-taggarna och det är helt underbart att scrolla bland menyerna.. alla låtar o album är jättelätta att hitta..

Ursprungligen av agradin:

Du frågar om UMS. Ipoden poppar upp som en liten hårddisk, men låtarna kommer inte gå att lyssna på. Men detta är ändå inget smidigt sätt när det gäller så mkt musik, släng in alla album i itunes, fixa id3-taggarna och det är helt underbart att scrolla bland menyerna.. alla låtar o album är jättelätta att hitta..

Hej och Tack för snabbt svar.

Ok men en kollega till mig har en iPod G3 på 30 GB och han kunde dra och släppa?

Men det går inte med mini kanske?

Hur får man in audiobooks på rätt plats? Kovertera till AUU står det? Hur gör man det? I iTunes?

Ursprungligen av [doh!]Magnusson:

Hej och Tack för snabbt svar.

Ok men en kollega till mig har en iPod G3 på 30 GB och han kunde dra och släppa?

Men det går inte med mini kanske?

Hur får man in audiobooks på rätt plats? Kovertera till AUU står det? Hur gör man det? I iTunes?

Om du ska göra det behöver du antagligen en programvara som AnaPod

Följ den här länken ang. audiobooks http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=42495

1
Bevaka tråden