Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Photo till TV?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-01 17:46

vad är det för sladd man behöver för att visa bilder på TV?

Är det en 4 polig 3,5mm?

Clas Ohlson: 32-4150

Ursprungligen av xtrem:

vad är det för sladd man behöver för att visa bilder på TV?

Är det en 4 polig 3,5mm?

Clas Ohlson: 32-4150

Japp. Det är så jag förstått det iallafall, eftersom man kopplar in till tv;n via hörlursuttaget. Jag blev lyckligt överraskad när jag såg att det var en sån man skulle ha, då jag redan har en, och inte att dom hade gjort en till dock-port-kabe..l

Edit:

Hoppsan. Apple hade visst gjort en egen kabel som man bestämt måste köpa...
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/91306/wo/d31GHmcDk0tY26LaFiL1IMYSKAU/1.0.0.11.1.0.6.9.3.19.0.1.0.1.1.0.1.0.1
"iPod photo AV-kabeln överför kompositvideo och ljud för visning av bildspel till musikackompanjemang på en tv. Den här kabeln är särskilt gjord för iPod photo (andra AV-kablar är inte kompatibla med iPod med färgskärm)"

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-01 18:39
Ursprungligen av Zabaione:

Japp. Det är så jag förstått det iallafall, eftersom man kopplar in till tv;n via hörlursuttaget. Jag blev lyckligt överraskad när jag såg att det var en sån man skulle ha, då jag redan har en, och inte att dom hade gjort en till dock-port-kabe..l

Edit:

Hoppsan. Apple hade visst gjort en egen kabel som man bestämt måste köpa...
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/91306/wo/d31GHmcDk0tY26LaFiL1IMYSKAU/1.0.0.11.1.0.6.9.3.19.0.1.0.1.1.0.1.0.1
"iPod photo AV-kabeln överför kompositvideo och ljud för visning av bildspel till musikackompanjemang på en tv. Den här kabeln är särskilt gjord för iPod photo (andra AV-kablar är inte kompatibla med iPod med färgskärm)"

Ok, har du testat med den andra kabeln?

Vilken sladd skall man ha?

Ursprungligen av xtrem:

Ok, har du testat med den andra kabeln?

Kan man använda sladden från Claes Ohlsson eller någon annan sladd än den som man köper från Apple Store?

Ledsen att plocka upp en gammal tråd men jag har inte hittat informationen någon annan stans.

1
Bevaka tråden