Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Anledning??

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-04-02 14:11

Det kanske finns en anledning till att det alltid är dessa lurar som det framförallt pratas om: http://www.microphonesolutions.com/beeaforip.html

/Hampus

Har faktiskt testa alla... Håller i stort med testarna på sajten. Om jag får välja någon av lurarna blir det e5c följt av er-4... Kanske inte så konstigt med tanke på att det är de dyraste lurarna. Kvalitet och pris brukar ju hänga ihop.

• Medlem
  • 2005-04-02 17:50
Ursprungligen av Erik Svansbo:

Har faktiskt testa alla... Håller i stort med testarna på sajten. Om jag får välja någon av lurarna blir det e5c följt av er-4... Kanske inte så konstigt med tanke på att det är de dyraste lurarna. Kvalitet och pris brukar ju hänga ihop.

Så sant, så sant så.... Börjar bli sugen på ett par e3c. Köper man dem från www.discountheadphones.com så blir det endast 833:50 med dagens valutakurs.
Är även lite sugen på en level attenuator. Kostar endast 8 dollar där. Behövs en sådan till in-ear lurar, eller är det bara bortkastade pengar?

Lite offtopic: Har upptäckt att man kan byta utseende på sidan. Trevligt!!

EDIT:Var kan man testa e3c. Någon affär? De behöver väl testas till passformen först, innan man köper dem trots att det med följer "munstycken" i många olika storlekar?

/Hampus

Det spelar strängt taget ingen roll om du provar dom i butik... För det tar ett par dagar att vänja sig vid dom. Du får köpa dom och se till att du har möjlighet att returnera dom.

Jag vet inte vad en level attenuator är... Är det en volymjusterare? Det finns ju inbyggt?

e3c är grymma! Jag tror du kommer bli mycket nöjd.

1
Bevaka tråden