Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte få iPod i "disk mode" läge!!!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-04-02 14:28

Jag försöker få min iPod mini att hamna i disk mode-läge enligt Apples artikel 93651.
Jag pluggar in iPodmini i power adaptern och i elkontakten, sätter på och stänger av hold, trycker på meny och valknappen och när äpplet syns trycker jag direkt på val- och play/pause knapparna.
Då är det meningen att det skall komma ett meddelande om Do not disconnect och Disk Mode, men i stället visar displayen en bock och OK att koppla ifrån och längst upp står det skrivläge. Varför och vad gör jag för fel?!

  • Oregistrerad
  • 2005-04-02 15:15

Glöm vad jag skrev! Den är tydligen i "disk mode". Jag trodde inte det eftersom meddelandet ok att koppla ifrån är motsatsen till "Do no disconnect" som displayen skulle visa enligt Apples artikel 93651. För övrigt så löste det ändå inte mina försök att få iTunes och iPod att konnekta. Jag får fortfarande "iPod servicefel" på uppdateraren och "Installera om..." i iTunes. Suck, suck!!!

  • Medlem
  • 2006-04-21 07:56

Fast i skrivläge

Hej!
Jag har kopplat loss min ipod från datorn, men displayen visar fortfarande "skrivläge" OK att koppla från. Hur kommer jag ur detta läge?
Mvh/g

håll nere meny och mittenknappen tills äpplet kommer upp i displayen

1
Bevaka tråden