Hejsan
Jag har en grön ipod mini, och tänkte köpa ett iSkin fodral till den, så jag vågar slänga den i väskan. Väljer mellan iSkin Wasabi, Arctic och Ebony, men är jätteosäker på vilken som ser bäst ut på en grön ipod mini. Är det någon här som har någon av dessa färger, och kan lägga upp en bild? Särskilt på Arctic-skinet, vill veta HUR genomskinligt det är, kommer den gröna färgen synas igenom? Har sökt på nätet som en tok men kan inte hitta några bra bilder, verkar som alla fotograferade ipod minis är silvervarianten, som ser bra ut i alla skin.
Är rädd för att Wasabin kommer att se hemsk ut på en grön ipod, och är rädd för att Ebony-varianten ser "dammig" ut, samt att Arcticvarianten inte visar den gröna färger eller ser plastig ut.
Tacksam för alla åsikter från andra iSkin-ägare.
Tack
/Zeq
PS. Teknikmagasinet har nu slutat sälja iSkin kan jag meddela, och säljer nu bara Jam Jacket, med armband, helt värdelöst, den skyddar varken skärm eller baksida eller toppen. De jag hittat som säljer iSkin är www.pixmania.se och www.expansys.se. Ifall det är någon mer än jag som är nyfiken.