Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lite hjälp?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-04-08 10:10

Mina gamla orginallurar pajade och jag "beställde" ett par nya på apple.com, efter 2 dagar kom dom med bud MEN jag fick In-Ears istället för V3. När jag fyllde i blanketten på apple.com's support stod det att det skulle stå i paketet om jag skulle skicka tillbaka dom trasiga lurarna eller inte, vilket det inte gjorde. Jag var tvungen att fylla i mitt VISA-korts nr på hemsidan, kommer dom dra av massa pengar nu eller? Ska jag skicka tillbaka dom?

Hjälp..

Skicka tillbaka

Ursprungligen av hanna:

Mina gamla orginallurar pajade och jag "beställde" ett par nya på apple.com, efter 2 dagar kom dom med bud MEN jag fick In-Ears istället för V3. När jag fyllde i blanketten på apple.com's support stod det att det skulle stå i paketet om jag skulle skicka tillbaka dom trasiga lurarna eller inte, vilket det inte gjorde. Jag var tvungen att fylla i mitt VISA-korts nr på hemsidan, kommer dom dra av massa pengar nu eller? Ska jag skicka tillbaka dom?

Hjälp..

Det är nog säkrast att skicka tillbaka. Visserligen har jag hört om folk som sluppit skicka tillbaka de gamla lurarna. Det kostar säkert Apple 20 gånger mer att få lurarna tillbaka än vad de är värda. Apple drog 860 spänn för en strömadapter till min PowerBook trots att jag skickade tillbaka den gamla. Det var en himla massa turer fram & tillbaka innan jag fick mina pengar. Kolla om det är en budfirma som ska hämta dina gamla lurar. Om det är på det viset bör du noggrant skriva upp alla försändelsenummer o dyl, så att du är på säkra sidan. Hoppas att allt går bra.

Var glad att du fått in ear istället. Jag vet inte hur de låter, men de kan ju inte låta sämre än originallurarna, som låter riktigt dåligt.

1
Bevaka tråden