Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Sladden till orginal luararna till ipod mini är helt för lång. Har sett bilder på någon sak som man fäster på sladden som man sen virar sladden runt. Det ser så fult ut och ha en två meter hängande sladd från fickan
Sladden till orginal luararna till ipod mini är helt för lång. Har sett bilder på någon sak som man fäster på sladden som man sen virar sladden runt. Det ser så fult ut och ha en två meter hängande sladd från fickan
Om jag inte missminner mig fullständigt, så tror jag att jag har sett precis en sådan på Designtorget. Kan inte minnas priset, då jag bara såg den i förbifarten. Kan vara värt att kolla upp i alla fall. Designtorget har bla butiker i Stockholm och Malmö.
Det enda jag har att klaga på angående Smartwrapen är att jag tycker hålen i ändarna är lite för stora. De klämmer inte åt sladden på mina SONY EX70 så hårt som jag skulle vilja. Detta innebär att sladden ibland glider lite ur hålen och så ligger inte allt lika bra på plats som det borde. Så får man spänna om lindningen igen.
Annars är det en smart pryl. Betydligt bättre än en härva i fickan.
[Edit]Även jag köpte min från iStuff. Gick snabbt och smärtfritt![/Edit]