Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bakgrundbilder till T68i?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-02-14 13:27

Hur får man över bakgrundbilder till T68i. Har testat med Bluetooth filöverföring men utan resultat.. Bilden går inte att läsa i telefonen. Den överförs däremot. Skickade en GIF-bild.

  • Oregistrerad
  • 2003-02-14 13:34
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Olof Forsberg:
Hur får man över bakgrundbilder till T68i. Har testat med Bluetooth filöverföring men utan resultat.. Bilden går inte att läsa i telefonen. Den överförs däremot. Skickade en GIF-bild.

Var det rätt storlek också? 101x80 stora GIF:ar i 256 färger har funkat bra för mej.

  • Medlem
  • International user
  • 2003-02-14 13:40

Testa med Ericsson Client från http://www.salling.com.

Funkar bra och kan även göra lite andra grejer. gif skall funka men luren klarar bara 216 färger har jag för mig.

Testa lite bilder från www.esato.com. OS X har faktiskt grymt bra bluetooth stöd. Mycket lättare att skicka saker än i t.ex. windows xp.

Ciryon

  • Medlem
  • 2003-06-12 16:21

jeg prøver å få bakgrunnsbilder til min t68i, men jeg klarer det heller ikke...
Bruker Ericsson Client fra www.salling.com, men når jeg starter programmet finner den ikke telefonen min? Jeg har en AluPB med innebygd bluetooth...
Trodde dette skulle være lett som bare det, har sett etter svar på spm mitt andre steder, bla på salling.com men det ser ikke ut som det har vært noe problem for folk flest? Må innrømme at jeg føler meg litt dum nå, er rett nok ny i gamet (dvs mac-verden) men allikevel...
Altså, kan noen hjelpe meg?
Skal Ericsson Client ligge ett spesielt sted på macen? Clicker ligger jo i systeminnstillinger og dette programmet fungerer kjempebra! Nei, jeg skjønner ikke mye nå...
anyone?!

  • Medlem
  • 2003-06-12 16:44

Det ser ut som det faktisk ER andre som har samme problem som meg...

http://groups.yahoo.com/group/ericssonclient/message/2754

Ingen som kan hjelpe, please?

  • Oregistrerad
  • 2003-06-12 17:58
Citat:

Skrevs ursprungligen av Axl
jeg prøver å få bakgrunnsbilder til min t68i, men jeg klarer det heller ikke...
Bruker Ericsson Client fra www.salling.com, men når jeg starter programmet finner den ikke telefonen min? Jeg har en AluPB med innebygd bluetooth...
Trodde dette skulle være lett som bare det, har sett etter svar på spm mitt andre steder, bla på salling.com men det ser ikke ut som det har vært noe problem for folk flest? Må innrømme at jeg føler meg litt dum nå, er rett nok ny i gamet (dvs mac-verden) men allikevel...
Altså, kan noen hjelpe meg?
Skal Ericsson Client ligge ett spesielt sted på macen? Clicker ligger jo i systeminnstillinger og dette programmet fungerer kjempebra! Nei, jeg skjønner ikke mye nå...
anyone?!

Telefonen är parkopplad med Macen?

Macen hittar din telefon?

Vad har du för inställningar i Ericsson Client?

Mina ser ut så här:

Kan du skicka filer från telefonen till Macen?

  • Medlem
  • 2003-06-12 23:05

Takk for svaret.

Ja, tlf min og macen finner hverandre, dvs med hjelp av Clicker, jeg kan bruke tlf som fjernkontroll for iTunes osv, fungerer kjempefint! Men når jeg åpner Client står det "No phone available, scanning..." skjønner ingenting... Blåtann både på tlf og mac er på... og jeg klarer å sende filer fra mac til tlf, men altså ikke ved hjelp av Client, den fungerer ikke!

Dine screenshots av programvinduene ser akkurat ut som mine, såvidt jeg kan se, bortsett fra at tlf min heter Aksels t68i...
jaja, leggetid, får prøve igjen i morgen, håper det er noen som har noen gode svar til meg til da, ikke det at det er så viktig, hadde bare vært morsomt å få det til å fungere, dessuten "hater" jeg ting som tilsynelatende skulle fungere fint, men av en uforståelig grunn ikke gjør det!

p.s. Ola Hansen: Hva er det "little snitch"-ikonet på det ene skjermbildet?

  • Oregistrerad
  • 2003-06-13 04:32
Citat:

Skrevs ursprungligen av Axl
Takk for svaret.

p.s. Ola Hansen: Hva er det "little snitch"-ikonet på det ene skjermbildet?

Kom på att jag hade problem med EC tidigare!
Skapade en ny serieport med 'Bluetooth Serieportverktyg'
Pröva med det!?

Testat med Clicker avstängt?

Annars skulle ta bort prefsfilen från Ericsson Client, ladda ner en ny kopia och installera!

Pröva att köra Mac OS X 10.2.6 Combined Update igen!

Löste problem jag hade med BT tidigare.
Toppa med Bluetooth Software 1.2.1 sedan!

Värt ett försök!
- - - - - - - - - - - - - - - - - -

"Little Snitch is an application supervisor"

Läs mer här!

1
Bevaka tråden