Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mac-internetcafe

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kan ingen malmöbo öppna ett mac-cafe, väldigt centralt och utrustat med ett 20-tal cubar med flata skärmar..?

Inte bara för att jag skulle kunna mysa åt synen av det, använda cafeet tills jag får min G4 550 och därmed slippa pece utan även för att tänk vilken otrolig reklam för oss macare och macen det skulle vara!!!

Hade inte det varit en schysst PR-grej för Apple att göra? En kombinerad Apple store/internetcafe? Där jag och alla andra, inkl kidzen, kunde testa det senaste över en kopp kaffe...

Ja... drömma går ju...

Jag har diskuterat ungefär samma sak med min flickvän som precis just nu sitter och funderar över att öppna ett café i en av Stockholms förorter.

Om det blir så att hon gör slag i saken så fixar jag specialpriser för 99mac medlemmar och dessutom ett helt gäng med Macar som man kan surfa på osv.

Airport är självskrivet...

• Oregistrerad
  • 2001-11-15 01:15

Martin, då kan juh folk dra med egna iBooks

• Medlem
  • Malmö
  • 2001-11-15 11:15
Citat:

Skapades ursprungligen av: Martin Björnström:
Jag har diskuterat ungefär samma sak med min flickvän som precis just nu sitter och funderar över att öppna ett café i en av Stockholms förorter.

Om det blir så att hon gör slag i saken så fixar jag specialpriser för 99mac medlemmar och dessutom ett helt gäng med Macar som man kan surfa på osv.

Airport är självskrivet...

Låter som en bra idé!

Det vore väldigt roligt faktiskt. Om det är tillräckligt stort så kanske man kan visa MacWorld Expo live via nätet osv

Om MacCafét skulle ligga i Stockholms södra närförorter Enskede/Vantör, skulle jag vara där jämt...

1
Bevaka tråden