Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Länkad till annat bibliotek

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-04-21 11:09

Hej alla,

När jag ansluter min iPod till iTunes får jag ständigt meddelandet att min iPod är länkad till ett annat bibliotek. Frågan blir således om jag vill länka den till detta bibliotek och i ochmed det ersätta mina bilder och album. Självklart vill jag inte bli av med alla filerna och trycker "Nej".

Min fasa är när jag av misstag råkar synca den med denna datorn och förlorar allt. Finns det något sätt för att ändra på detta?
Jag har försått det som att man ska avmarkera "automatisk uppdatering" vilket jag ocksa gjort men det fungerar ändå inte. Vad ska jag göra?

Tacksam för svar! /john

  • Medlem
  • 2005-04-21 17:23
Ursprungligen av accent:

Hej alla,

När jag ansluter min iPod till iTunes får jag ständigt meddelandet att min iPod är länkad till ett annat bibliotek. Frågan blir således om jag vill länka den till detta bibliotek och i ochmed det ersätta mina bilder och album. Självklart vill jag inte bli av med alla filerna och trycker "Nej".

Min fasa är när jag av misstag råkar synca den med denna datorn och förlorar allt. Finns det något sätt för att ändra på detta?
Jag har försått det som att man ska avmarkera "automatisk uppdatering" vilket jag ocksa gjort men det fungerar ändå inte. Vad ska jag göra?

Tacksam för svar! /john

Vet inte riktigt vad du vill ha gjort som inte fungerar. Vill du föra över vissa låter till din ipod eller? Du måste nog trycka ja på frågan om du vill länka den med det bibloteket, eftersom du avmarkerat automatisk uppdatering borde den ju inte synka automatiskt mot bibloteket då. Är dock inte säker på detta, men det känns mest rimligt. Någon annan kanske kan ge ett säkert svar.

1
Bevaka tråden