Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

klickhjulet

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-04-22 16:59

idag när jag satt på min matte lektion så skulle jag byta låt och upptäckte att klickhjulet hade åkt in några millimeter och att det inte gick att trycka på. jag fixade det själv genom att trycka in |<< och >>| samtidigt och ''ploppade'' den bara upp. -:D blev rädd för ett tag att jag hade haft sönder den, men nu fungerar den helt normalt igen.
tänkte bara att ni ville veta.

  • Medlem
  • 2005-04-22 17:05
Ursprungligen av fati:

idag när jag satt på min matte lektion så skulle jag byta låt och upptäckte att klickhjulet hade åkt in några millimeter och att det inte gick att trycka på. jag fixade det själv genom att trycka in |<< och >>| samtidigt och ''ploppade'' den bara upp. -:D blev rädd för ett tag att jag hade haft sönder den, men nu fungerar den helt normalt igen.
tänkte bara att ni ville veta.

Intressant fenomen som jag aldrig stött på...

Ursprungligen av fati:

idag när jag satt på min matte lektion så skulle jag byta låt och upptäckte att klickhjulet hade åkt in några millimeter och att det inte gick att trycka på. jag fixade det själv genom att trycka in |<< och >>| samtidigt och ''ploppade'' den bara upp. -:D blev rädd för ett tag att jag hade haft sönder den, men nu fungerar den helt normalt igen.
tänkte bara att ni ville veta.

För bövelen, gosse! På matematiklektionerna ska du inte sitta och lyssna på dunka-dunka. De din magister den uppmärksamhet han/hon förtjänar. De försöker ju faktiskt ge dej en god framtid!

Ursprungligen av hardrocker:

För bövelen, gosse! På matematiklektionerna ska du inte sitta och lyssna på dunka-dunka. De din magister den uppmärksamhet han/hon förtjänar. De försöker ju faktiskt ge dej en god framtid!

Haha, Framtiden kanske innebär just Dunka-Dunka?
Dunka-Dunka med Decimaler, Något i matteboken??

Då vet vi om din spännande mattelektion..

1
Bevaka tråden